„OBAVIJEST O NAČINU PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
Sve prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač može poslati putem elektroničke pošte na jabukatelevizija@jabukatelevizija.hr ili poštom na adresu sjedišta. Kako bi potrošaču prodavatelj odgovorio na pisani prigovor koji nije upućen elektroničkom poštom, mole se potrošači da navedu točne podatke o svome imenu i prezimenu te adresi na koju će im biti dostavljen odgovor. Odgovor na prigovor potrošača Jabuka televizija d.o.o. zakonski mora dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora. Ukoliko je kupac pravna osoba na njega se ne odnose pravila o zaštiti potrošača propisana ovim Uvjetima korištenja i Zakonom o zaštiti potrošača.
Rješavanje sporova
U slučaju eventualnog spora prodavatelj i potrošač će spor pokušati riješiti mirnim putem, a ukoliko to nije moguće, nadležan je stvarno i mjesno nadležan sud u Republici Hrvatskoj uz primjenu hrvatskog prava. Rješavanje sporova je moguće pred Sudom časti HGK ili drugim centrima za mirenje. Potrošačke sporove moguće je rješavati putem ODR platforme Europske komisije https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR.“
2. Obrazac za raskid ugovora
„Zakonski rok i procedura kod jednostranog raskida ugovora
Ugovor možete jednostrano raskinuti bez navođenja razloga u roku 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed. Pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora možete realizirati na način da obavijestite Jabuka televizija d.o.o. o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka od 14 dana i to pisano, nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili elektroničkom poštom u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora. U slučaju narudžbe robe koje treba biti isporučena odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.“
3. Postojanje odgovornosti za materijalne nedostatke
MATERIJALNI NEDOSTACI:
Nedostatak postoji:
1. ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,
2. ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata,
3. ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane,
4. kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti,
5. ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.).
6. ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji,
7. ako je nepravilna montaža posljedica nedostataka u uputama za montažu.
Kupac je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na kupca. Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.
Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari. Prava kupca koji je pravodobno obavijestio prodavatelja o postojanju nedostatka gase se nakon isteka dvije godine, računajući od dana odašiljanja obavijesti prodavatelju, osim ako je prodavateljevom prijevarom kupac bio spriječen da ih ostvaruje.
Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka prodavatelj može imati jednu od sljedećih obveza, sve u skladu sa odredbama Zakona o obveznim odnosima prema izboru potrošača:
1. uklanjanje nedostatka,
2. predaja drugog proizvoda bez nedostatka,
3. sniženje cijene
Kupac može raskinuti ugovor samo ako je prethodno dao prodavatelju naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora.
Kupac može raskinuti ugovor i bez ostavljanja naknadnog roka ako mu je prodavatelj nakon obavijesti o nedostacima priopćio da neće ispuniti ugovor ili ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da prodavatelj neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku, kao i u slučaju kad kupac zbog zakašnjenja prodavatelja ne može ostvariti svrhu radi koje je sklopio ugovor.
Ako prodavatelj u naknadnom roku ne ispuni ugovor, on se raskida po samom zakonu, ali ga kupac može održati ako bez odgađanja izjavi prodavatelju da ugovor održava na snazi.
Kada je kupac pravna osoba na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima.
„Kupac je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na kupca. Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio. Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari. Prava kupca koji je pravodobno obavijestio prodavatelja o postojanju nedostatka gase se nakon isteka dvije godine, računajući od dana odašiljanja obavijesti prodavatelju, osim ako je prodavateljevom prijevarom kupac bio spriječen da ih ostvaruje. Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka prodavatelj može imati jednu od sljedećih obveza, sve u skladu sa odredbama Zakona o obveznim odnosima prema izboru potrošača: (1) uklanjanje nedostatka, (2) predaja drugog proizvoda bez nedostatka, (3) sniženje cijene. Kupac može raskinuti ugovor samo ako je prethodno dao prodavatelju naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora. Kupac može raskinuti ugovor i bez ostavljanja naknadnog roka ako mu je prodavatelj nakon obavijesti o nedostacima priopćio da neće ispuniti ugovor ili ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da prodavatelj neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku, kao i u slučaju kad kupac zbog zakašnjenja prodavatelja ne može ostvariti svrhu radi koje je sklopio ugovor. Ako prodavatelj u naknadnom roku ne ispuni ugovor, on se raskida po samom zakonu, ali ga kupac može održati ako bez odgađanja izjavi prodavatelju da ugovor održava na snazi. Kada je kupac pravna osoba na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima.“
4. OBAVIJEST POTROŠAČU
Sukladno čl.72. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine 41/2014, 110/15, 14/2019)
dostavljamo sljedeće:
OSNOVNE INFORMACIJE O TRGOVCU:
JABUKA TELEVIZIJA d.o.o.
OIB: 31273577811
Zagreb (Grad Zagreb)
Božidara Magovca 163
web adresa: http://jabukatv.hr/live-jabuka-tv/
e-mail adresa: jabukatv@jabukatv.hr
PRAVO NA PRIGOVOR
Kupnjom proizvoda ili usluga Jabuka televizije d.o.o. putem prodaje izvan poslovnih
prostorija trgovca ili putem sredstva daljinske komunikacije, potrošač ima pravo na prigovor
na kupljeni proizvod ili uslugu. Prigovor se podnosi pisanim putem na adresu: Jabuka
televizija d.o.o., B.Magovca 163 10000 Zagreb ili na adresu elektroničke
pošte:jabukatv@jabukatv.hr
PRAVO NA RASKID UGOVORA:
Potrošač ima pravo na raskid ugovora sklopljenog izvan poslovnih prostorija ili ugovora
sklopljenog putem sredstva daljinske komunikacije u roku od 14 (četrnaest) dana, ne
navodeći razloge za to. Rok za pravo na raskid počinje teći od dana sklapanja ugovora.
OBLIK RASKIDA UGOVORA:
Potrošač može raskinuti ugovor pisanom izjavom o raskidu ugovora poslanom trgovcu na
adresu: Jabuka televizija d.o.o., B.Magovca 163 10000 Zagreb ili na adresu elektroničke
pošte: jabukatv@jabukatv.hr. Ugovor je raskinut u trenutku kada je trgovac primio izjavu o
raskidu. Smatra se da je ugovor raskinut ukoliko je izjava o raskidu upućena trgovcu unutar
roka od 14 (četrnaest) dana od dana sklapanja ugovora, u protivnom se primjenjuju rokovi iz
Općih uvjeta poslovanja društva (??? Imate li kakve opce uvjete ili nesto slicno). Potrošač je
dužan uz izjavu o raskidu priložiti važeći identifikacijski dokument ili dostaviti njegovu
presliku.
POSLJEDICE RASKIDA UGOVORA:
U slučaju raskida ugovora, potrošač je dužan o svom trošku vratiti proizvod trgovcu. Potrošač
je odgovoran za umanjenje vrijednosti robe koja je rezultat rukovanja. Troškove povrata
proizvoda snosi potrošač.
Za sva dodatna pitanja, slobodno nas nazovite na broj telefona tel. 01 78 999 00
Radno vrijeme je od ponedjeljka do petka, od 08.00 – 16:00 sati.
Preuzmite obrasce ovdje:
Temeljem Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka i Zakona o provedbi Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka, JABUKA TELEVIZIJA d.o.o. iz Zagreba, Božidara Magovca 163, OIB: 31273577811, kao voditelj obrade osobnih podataka, zastupano po direktoru Damiru Vujinoviću, donosi sljedeći
PRAVILNIK O ZAŠTITI OSOBNIH PODATAKA
1. Opće odredbe
1.1. Osobni podatak je svaki podatak koji se odnosi na fizičku osobu čiji je identitet utvrđen ili se može utvrditi, izravno ili neizravno.
1.2. Obrada podataka je bilo koja radnja izvršena na osobnim podacima, poput primjerice prikupljanja, pohrane, upotrebe, uvida i prijenosa osobnih podataka.
1.3. Ovaj Pravilnik se ne primjenjuje na anonimne podatke. Anonimni podatak je podatak koji se ne može povezati s određenom fizičkom osobom.
1.4. Voditelj obrade osobnih podataka je Jabuka televizija d.o.o., B. Magovca 163, Zagreb, a kontakt podaci službenika za zaštitu osobnih podataka su: Jabuka televizija d.o.o., Službenik za zaštitu osobnih podataka, B. Magovca 163 i/Ili gdpr@jabukatelevizija.hr.
Korištenje osobnih podataka
3.1. Opće odredbe
3.1.1. Korištenje osobnih podataka u skladu s propisima EU o zaštiti osobnih podataka mora biti opravdano temeljem jedne od pravnih osnova, te se ovim pravilnikom utvrđuju osnove za svaku upotrebu osobnih podataka.
3.1.2. Voditelj osobnih podataka u opsegu djelatnosti obavlja više djelatnosti, prilikom kojih dolazi do obrade osobnih podataka , te će u skladu sa svrhom koja se time ostvaruje za svako prikupljanje biti određen posebna način prikupljanja i obrade podataka.
3.1.3. Upotreba osobnih podataka dopuštena je sukladno propisima EU o zaštiti osobnih podataka na temelju sljedećih glavnih pravnih osnova, kada je osoba pristala na obradu (privola); kada je to potrebno za sklapanje ili izvršavanje ugovora; u svrhu ispunjavanja zakonskih obveza; u svrhu legitimnih interesa Jabuka TV d.o.o. odmjerenih u odnosu na vaša prava glede zaštite osobnih podataka, kada je to potrebno u pravne svrhe, te druge upotrebe koje su dozvoljene temeljem drugih osnova u kojem slučaju će se osnova za prikupljanje navesti prilikom informiranja o zaštiti osobnih podataka, u pisanom obliku (privoli).
3.7. Prikupljanje podataka za potrebe izvršenja kupoprodaje u emisiji Moda XL
3.7.1. Voditelj osobnih podatka izdavač je emisije Moda XL, unutar koje se vrše narudžbe za kupovinu telefonskim operateru za kupnju određenog proizvoda.
3.7.2. Podaci koji se prikupljaju su: ime, prezime, adresa, te iznimno broj kreditne kartice, kada se plaćanje odvija putem kreditnih kartica. Podaci se prikupljaju radi ostvarenja legitimnog interesa Voditelja obrade osobnih podataka, tj. prodaje proizvoda, te isključivo na osnovu privole ispitanika.
3.7.3. Podaci iz ove točke daju se usmeno putem telefonskog poziva koji poziv se snima od strane Voditelja osobnih podataka, razgovor se ne odvija u eteru. Prilikom poziva na broj koji stoji na ekranu biti će snimljena telefonska poruka slijedećeg sadržaja: „Prilikom narudžbe koristit ćemo Vaše osobne podatke. Na stranicama www.jabukatelevizija.hr nalaze se upute o davanju osobnih podataka. Nastavkom ovog poziva prihvaćate iste. Ovaj razgovor se snima.“
3.7.4. Nakon davanja privole operater će preuzeti podatke Kupca, a za potrebe slanja kupljenog proizvoda operater ručno obrađuje podatke, te se ime i prezime i adresa upisuje na paket u kojem se nalazi proizvod za slanje poštom. Snimka na kojoj se nalaze osobni podaci čuvat će se godinu dana od dana ispunjenja ugovornog odnosa nakon čega će se brisati, a isto će biti učinjeno i s podacima koji su obrađeni ručno. U slučaju postojanja garantnog roka, ili roka za reklamaciju za određeni proizvoda, snimka i ručno obrađeni podaci čuvat će se do isteka mjesec dana iza toga roka, nakon čega će se uništiti na siguran način. Temeljna prava i slobode postojećih i potencijalnih kupaca odmjerena su u odnosu na da obrađuje osobne podatke u navedenu svrhu.
3.7.5. Suglasnost za korištenje osobnih podataka može se u bilo kojem trenutku povući na način na koji je dana, ili e-mailom voditelju osobnih podataka. Kupac također može dati prigovor na obradu podataka u gore navedenu svrhu u skladu s odredbama ovog Pravilnika.